Rit vandaag (18-3)

Vandaag een mooi zonnig ritje gemaakt.

Niet ver, wel lang. Ik ben namelijk 3u onderweg geweest en heb 38km gereden.

Ik heb vooral in het molengebied rondgereden en gespeeld. De sneeuw was ook daar hard, maar niet zo keihard.

Ook kon ik, juist door de harde sneeuw, goed zelf een weg tussen boompjes door proberen te vinden. Dus op plekken gekomen waar ik normaal niet kom.

In dat gebied ligt ook nog voldoende sneeuw…

1,20m

Enkele foto’s van vandaag.


Een stuk moest ik even opnieuw rijden.
Mijn box achterop was open gegaan (of wellicht vergeten dicht te maken)…

Ik moest dus al mijn spul oprapen. Ik ben terug moeten rijden, want sommige dingen (mijn schep!) was er toch al een flink stuk eerder uitgevlogen…
Gelukkig wel alles teruggevonden.

Heen en terug over het meer was op sommige plekken echt ijzig.
En die plek waar ik laatst maar de brug nam…

Daar reed ik nog niet zo lang geleden dus gewoon overheen. Je ziet de sporen nog. Nu moet ik eerst een heel stuk naar rechts om hier veilig omheen te rijden.


Sprong en meetlat ingezoomd

Tags:

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag