Skoterdagje met de buurt

En het was me het dagje wel.

We waren met z’n zevenen. Zes mannen en ik.

(Roger, Glen, Nico, Mike, Alejandro, Leif)

Ik ben als eerste vast komen te zitten, en dat was niet de laatste keer, maar ik was ook zeker niet de enige!

Het was best een moeilijk tochtje, over de paden, maar met weer nieuwe diepe sneeuw.
Vooral het stuk waar nog niemand had gereden dit jaar, was lastig en daar vielen de meeste ‘slachtoffers’.
Uiteindelijk heeft iedereen minstens een keer vast gezeten.
En ik was niet degene die het vaakst vast zat… Denk uiteindelijk precies in het midden van de lijst wie het vaakst vast zat. Ik meen dat ik 4 keer ben omgekiept, dat is simpel, skoter rechtop en weer verder, en 2 keer echt vast, dat is dan echt wat meer werk.
Iedereen hielp elkaar ook. Alleen kwam het ook voor dat er 4 vast zaten en het dus even duurde voordat er hulp mogelijk was.

Het was wel echt een leuke tocht. Ongeveer van 10:30 tot 15:00. Met pauze, graven, vast zitten, etc…

36 Km in totaal, half uur pauze, daadwerkelijke rijtijd 2u, de rest dus zelf vast of andere helpen of wachten…

En voor de geïnteresseerden, 5 Lynx, 1 Ski-Doo en 1 Polaris.

Tags:

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag